Op 27 september wordt er op alle Spectrumscholen in Lansingerland een Peuterfestival georganiseerd zodat nieuwe ouders de sfeer kunnen proeven en eventueel een kennismakingsgesprek kunnen afspreken.

Op onze school, de Prinses Maxima, gaan de inschrijvingen heel hard en is het peuterfestival op 27 september alleen bedoeld voor ouders met kinderen van 0-2 jaar, die nog geen school hebben uitgekozen. Mocht u iemand in uw buurt weten, die een school zoekt, kunt u hen wellicht wijzen op deze ochtend. De ochtend duurt van 9 – 11.30 uur.

Deze ochtend kunnen deze zoekende ouders een uurtje met hun kind in ons mooie speellokaal op ons hoofdgebouw spelen en/of een kleine COBI-speurtocht in school volgen.

Klik hier voor het volledige programma