010 - 519 07 86 info@prinsesmaximaschool.nl

Op woensdag 18 september is er op alle scholen van onze stichting Spectrum-SPCO en dus ook op de Prinses Máximaschool, van 9.00 tot 11.30 uur een peuterfestival. Een ochtend waarop we ons schoolgebouw aan de A.M.G. Schmidtlaan (ons hoofdgebouw) en ons speellokaal voor nieuwe ouders open stellen voor een kopje thee of koffie, gezelligheid, spel & bewegen en een speurtocht door de school met hun kind(eren).

Het doel is dat nieuwe ouders van kinderen tot 4  jaar, die een school zoeken voor hun kind(eren), op deze ochtend in de gelegenheid worden gesteld, om op de Prinses Máximaschool te komen kijken en de sfeer te proeven.

Mochten er ouders zijn die hun kind al hebben aangemeld en het ook leuk vinden om op deze ochtend met hun peuter naar ons peuterfestival te komen, dan is dat ook mogelijk.