Laten we elkaar ontmoeten

Je bent van harte welkom voor een persoonlijk kennismakingsgesprek en een rondleiding op onze school. Hier nemen we de tijd voor, meestal een uur, omdat dit een belangrijk moment is om elkaar te leren kennen. Daarbij krijg je informatie over de school, kan je je vragen kwijt en kan je de sfeer in de groepen proeven.

Voor het maken van een afspraak kan je contact opnemen met de directie, bestaande uit Huib Wilkes (directeur) en Kristel Veenman (adjunct).

Ieder kind is uniek, je mag zijn wie je bent!

Inschrijving

We starten altijd met een kennismakingsgesprek en een rondleiding. Hebben we al eerder kennisgemaakt en de school bekeken of zitten er al broers of zussen op onze school? Dan kun je contact opnemen met de directie van de school, Huib Wilkes of Kristel Veenman. Dan zetten wij de procedure in gang.

Leren is leuk!

Ons verlangen is dat de leerlingen zich positief kunnen ontwikkelen als mooie mensen en ook ‘Zin in Leren’ behouden. Want dát willen we ieder kind graag laten ervaren: leren is leuk en jij kan het ook!

Tijdens de rondleiding

Voor het zoeken naar een school en het kiezen van de juiste plek is het fijn om te weten waar je aan toe bent. Wij delen hier alvast wat informatie.

• Moet ik eerst een rondleiding inplannen?

Je maakt inderdaad eerst een afspraak voor een kennismakingsgesprek met rondleiding. Tijdens het gesprek vertellen wij hoe er gewerkt wordt op onze school. We luisteren ook naar wat jullie over jullie kind(eren) vertellen, over de ontwikkeling en de onderwijsbehoeftes.

• Kan ik na de rondleiding direct inschrijven?

Wanneer er na de kennismaking en rondleiding geen vragen voor zowel jou als voor de school zijn die beantwoord moeten worden, en wij als school aangegeven hebben dat er plek is, is het mogelijk om direct jouw kind in te schrijven.

• Hoe snel ontvang ik definitief een bevestiging?

Binnen 2 tot 3 weken ontvang je een bevestiging van de inschrijving.

• Wanneer kan ik een rondleiding plannen?

Het is prettig om de school gedurende de schooltijden te zien en de sfeer in de school daadwerkelijk te ervaren. In overleg met jou plannen we dan ook een afspraak gedurende de schooltijden in.

Ervaringen van ouders en leerlingen

Wij geven graag ouders en kinderen het woord om hun ervaring te delen bij ons op school!

Zoek je een basisschool voor je kinderen waar alle leerlingen er mogen zijn, waar uitdagend onderwijs wordt aangeboden voor alle leerlingen op alle niveaus, waar het lerarenteam en de directie betrokken is en waar het onderwijs toekomstgericht is (denk aan onderzoekend leren middels de methode COBI) dan ben je bij de Prinses Máxima basisschool aan het goede adres!

Marije Bosch Moeder van Fenna gr 3, Sem gr 5 en Ruben gr 8

Mijn kinderen gaan elke dag met veel plezier naar school en zitten lekker in hun vel. De kinderen krijgen er goed onderwijs; basisvakken én aandacht voor vaardigheden die de kinderen in de maatschappij nodig hebben. Er is aandacht voor kinderen die extra hulp nodig hebben en aandacht voor kinderen die juist extra uitdaging nodig hebben. De school straalt verbondenheid met elkaar uit (bijv. groep 6/7/8 die kleuters voorleest of begeleidt) en het team is stabiel, kundig en enthousiast!

Isabelle van Baalen Moeder van Feline uit gr 4 en Annefleur uit gr 7

Afspraak maken voor een rondleiding? Vraag een rondleiding aan en wij nemen contact met je op
Naam Ouder(s)(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.