Stichting voor Protestants Christelijk onderwijs

Spectrum is een stichting voor protestants christelijk onderwijs met acht scholen in de gemeente Lansingerland. Scholen waar elke leerling zin krijgt in leren. En alle ruimte om te groeien.

Met ruim 200 gedreven personeelsleden zetten we ons elke dag met hart en ziel in om de ruim 2000 kinderen toekomstgericht onderwijs te bieden, waarmee zij leergierige, wereldwijze leerlingen worden. We bieden een veilige en uitdagende omgeving waarin talenten onderzocht en ontwikkeld kunnen worden.

Spectrum-SPCO: Zin in Leren!

Naar welke basisschool je je kind laat gaan, is een hele belangrijke keuze.
Bij Spectrum begrijpen we dat. Daarom zorgen we op onze scholen voor een veilige plek waar jouw zoon of dochter zich kan ontwikkelen tot een leergierig, wereldwijs kind. We bereiden ze voor op het leven ná school.

Kwaliteit

Als ouder wil je alleen het beste voor je kind. Wij begrijpen dat als geen ander. Daarom zetten we als scholen vol in op kwaliteit. Als het gaat om onderwijs, maar ook als het gaat om beleid, organisatie, wetgeving en andere zaken.

Onze ambitie op dat gebied wordt gelukkig ook onderschreven in documenten zoals het Inspectierapport en het Visitatierapport bestuurlijke Zelfevaluatie. En daar zijn we trots op.

Lees meer over Spectrum SPCO

Visie van Spectrum

Wij willen kinderen een veilige, uitdagende en plezierige omgeving bieden, waarin zij hun talenten kunnen onderzoeken en verder ontwikkelen. Door het bieden van christelijk en passend onderwijs en het stimuleren van een onderzoekende en ontwerpende houding, krijgen kinderen wat zij nodig hebben om te groeien. Persoonlijk afgestemd op ieder kind.

Documenten bekijken